MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fredag-söndag

Kategori: Allmänt

Fredag tog jag ledigt från jobbet....Var hemma o sov,sen på kvällen tog jag ett bad och så får jag ett samtal om att T&J var nästan vid backaplan. Jahapp...upp ur badet,på med morgonrock o jacka o hämta modellerna. Hem till mig o fixade till mig fort. Vi drack rödvin o hade kul med min nyinköpta hamster.Herre vad vi garvade.När vi var halvfulla kom Emma,Micki o en till o underhöll oss...Eller vi de....Sen drog vi till stan. Messade lammet om skuts och sen ringde Ann-sofie o sa att han hade kommit. Hon kördes hem o sen åkte vi hem..
Och sov. Happ...kul. Han var trött...
Skulle ju stannat kvar ute...träffade ju massor jag kände.Sen kom min kära AK när jag precis skulle dra.
Dagen efter drog han o jag sov ut. Sen på kvällen rullade jag tumme och Maffe tjötade lite på mig om att ta en öl. Så blev d. Mötte honom 21.30. Tjötade,hade kul. Kände mig febrig o sjuk. Men efter 3öl var jag frisk...Tiden gick fort. Träffade en gammal kärlek, även ett gammalt gäng jag inte sett på länge.Var lite småkul. Fick sen mess från Osten...Han ville ses...tiden gick o vi höll på att messsa fram o tillbaka...Vid 3 tog jag på mig tröjorna,la ner min väska mellan bena och när jag var påklädd var väskan borta.Mobil,plånbok.Allt väck. Jag var helt förstörd,stressad för Osten som väntade på mig. Paddan hjälpte mig att leta runt och tillk slut fick jag tillbaka min väska. Men inget körkort,visakort,coopkort,mobil.Alla bilder,alla sms,alla nummer...helt borta... Jag fick panik,var arg o drog till Dub...väntade ett tag och hoppades på att Osten var kvar. Efter 5minuter kom han...Phu...vi drog hem till han o jag var förbannad över allt o alla. Dagen efter lånade jag hans mobil o bad morsan spärra allt. Då får man en utskällning. Happ...Jag e van...o jag som tar väl hand om min väska.Jag har koll.
Gjorde en polisanmälan o drog hem ganska sent. Som tur var tog de inte nycklarna. SÅ jag kom hem.Arg på världen. Tog mig ett lång bad....Tänkte på Lassie o Lammet...att de inte ska oroa sig o tro att jag e död eller nåt...
Ingen tillgång till pengar,ingen mat i kylen och Tösen skulle komma dagen efter..1 blöja kvar. passet hade gått ut,så jag kommer inte åt banken,coop kort.Inget...
Hatar världen...varför får jag alltid skit???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: