MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Änglar

Kategori: Allmänt

Sista jobb dagen idag...:( Hade asballt...ska dit imorn iofs men då ska jag grejja med eget. Sen kommer AK,som jag skulle ha filmkväll med,men efter lite fjäskande så får jag lov att kolla på spelningen jag fick biljett till...PHU...slipper jag all ångest jag hade för den...
Får vara borta i 3h...hehe...Synd att man missar förfesten. Blev bjuden på den..Men men..jag ska verkligen inte klaga...
Herre...jag får massa äckliga mail...Varit nära att spy för detta..Mår bara illa...Fick ett nu med,och jag var verkligen sekunder ifrån att spy.
Fan,halvpackat klart..Tvättat,viker kläder,städat.Imorn sy hela dagen o umgås...Jag kommer tydligen att bli saknad av några..men vad fan..jag e bara borta några dagar:)
Blev bjuden på paj party i vår...
Trött på min hosta nu...usch..hostar som en 90 årig tant som druckit whisky hela sitt liv o rökt 2pack cigg/dag.
Alltså....jag ÄLSKAR min tös...mer o mer..går det? Tydligen....sitter bara o tittar på henne i timmar o pussas..Naaw...vissa föräldrar stressar o sätter ungen framför tv-n....haha...jag e tvärtom.
Har stressmage så d räcker pga ett o annat...
Fick ett ebjudande igår om militär träning...fan vad sugen jag e...

Kommentarer

  • Paulmerete säger:

    Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

    2012-06-18 | 11:29:22
    Bloggadress: http://paulmerete.blog24h.com

Kommentera inlägget här: