MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

aggressiv

Kategori: Allmänt

snart e klockan 4...dricker varm mjölk med matlagningsgrädde...smakar välling...bättre sömnpiller utan medicin finns inte
Imorn:Städa sen krama sönder min unge
kollar 11an som vanligt...
fattar inte hur folk som har barn kan sitta o supa hela tiden...skillnad på mig,då jag har ju varannan vecka..men folk som e hemma med sina barn själva,lämnar bort barnet hela tiden för att festa eller sitter hemma o dricker själv när barnet sover..ne,sånt gör mig arg
E även skit arg på en person som jag bara vill slå just nu...e så förbannad så d finns inte....vet inte om jag ens vill se människan på ett tag nu...jag e aggressiv i mitt huvud just nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: