MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

18-20 febr

Kategori: Allmänt

Städade,vek kläder..Klockan 18 kom d två killar för att hämta min soffa..Sålde den för pengasr...Jag har pengarbrist...Bilförsäkringen ska betalas...6500kr...Jippie...o massa andra krav o skit
Sen vid 19 hämtade jag Yonna sen Wallis...satt hos mig o drack konjak...Jag var super glad som vanligt o dansade för mig själv..men kul hade vi..diskuterade män,sex o lite annat...haha
Fick höra att jag e underbar...
drog in t stan vid 22..träffade tjejerna o jag minglade runt som vanligt......Blev en del hångel..som jag inte ville egentligen..Sen kom AK dit o vi hängde mest med varandra...Sen drog hon o jag fick en del mess av Osten. Hamnade så klart där....igen...Kom hem vid 15 dagen efter...Helt död....o på kvällen skulle jag ha en stor fest...jag bara la mig på soffan o dog några timmar. Kl 19 skulle folket komma,men ingen kom.Jag som stressade massa för att bli klar till 19...vid 19.30 kom Ray,sen hämtade jag Myran o Hästen.Sen när jag kom hem var nästan alla här....Vi blev 13 pers...ganska många som bangade för de var sjuka mm...men 13 blev vi iaf..D var väldigt kul..herre...Vi var 3-5 pers som dansade. Musiken höjdes till max volym o vi röjde järnet i timmar. Träningsvärk till max idag...herre...Herre vad kul jag hade....tror jag de flesta hade oxå...med tanke på att jag fick höra att jag har grymma fester så:) Exets ena polare var här...men han satt o hånglade med sin hela kvällen..Morr...
Sen drog vi till stan vid 23-00....ute var d helt OK.lite arga blickar,men inte på mig. Jag fick prata ut med en person som hatat mig i evighet...fick massa kramar o puss på huvudet..Hmmm...bara så...han fattar att jag e ganska ok antagligen...sa till honom att inte hata mig..han känner mig inte...så d lät som att vi nog kanske kan börja hälsa på varandra nu. Tror ärligt att hatet kommer ifrån lite avundsjuka...jag har många vänner,många han umgås med,folk gillar mig...vet inte...d kan ju vara så...
Jag har ju gått o tänkt på detta så länge nu..kommer inte fram till nån annan anledning.
Herre vad folk jag har haft omkring mig hela veckan...o så fina saker jag får höra....verkligen..så svårt att ta till mig bara...
Kom hem vid 3.30 med endast en tröja på...Jupp..under att jag inte ligger med 40C feber nu...
Ja,extra tröjan glömdes hemma för vi åkte bil t stan...sen får jag roliga meddelanden på nallen o msn..."vad har du på dig?" borde svarat SMINK...hah..men jag låg redan deckad.
Idag har folk frågat hur jag orkar med all festande...ja...d undrar jag me...men jag har ju kul..kallas ju partyprincessan av en anledning..jag gör folk glada o får mycket respons tillbaka...Sen saknar jag ju så klart mina vänner...de som finns där i vått o tort...men de e upptagna hela tiden..
Haft ångest hela dagen sen jag vaknade....Tankar....vill inte vara singel alls...Tänk att bara ligga o mysa framför en film...
En ville d idag,men jag orkade inte...
BigBrother kollades idag..ja..SORRY...d bara blev så...o alla ni som har facebook ska inte klaga eller se ner på mig..för d e ju samma sak?!
ne,nu ska jag prata med Myran...o kolla sjuka klipp...sen natti.
6 dagar kvar..herre....sen e jag härifrån
kramp i fingrarna....shit..skrev allt detta på 20min

Kommentarer


Kommentera inlägget här: