MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Zombie/jul/08 vs 031

Kategori: Allmänt

Hallo
Jag har inte orkat med nåt d sista..innte sovit,knappt varit social...Orkar ijnte med många...Bra test att sluta använda fejjan oi nallen några evckor.Då märker man vilka som bryr sig.Och ja..d e inte många,för livet kretsar ju mest runt facebook.
Idag e jag sjuk.Übersjuk,feber o helt väck.Ska på möte imorn.Vill inte...för jag e dålig som fan.
Sen e d skola.Hade en bra onsdag med gruppövningar o överlevnad. Vi var bara 5 o jag e alltid ensam tös.Kände mig riktigt smart på lektionen för första gången sen.....lääänge.
Tisdags var d lucia,sov 1h den natten...sen julbord,där min käre styvfar försökte prata göteborgska ganska länge o mycket.AVSLAG..o han e ju den som inte bryr sig om nåt..sitter på en lyxrestaurang med fint folk när han säger" Fan vad d skulle vara skönt att fisa nu"...o han pratar alltid högt...Fick vi blickar på oss eller fick vi..men han e sån...
Mycket som hänt d sista men ingen ork att skriva.Hemma ser d ut som en bomb har anlänt. Håller på att göra om hela lägenheten.Sälja av allt.Typ.
Julen blir jag ensam hemma...som vanligt.Får väl möblera o borra eller nåt.
Fan vad trött jag e....sett ut som en zombie sista veckan.Seriöst.Inte känt igen mig i spegeln ens.
Men idag har jag sovit...först 5h sen 2 till..herre vad underbart d var.HERRE..
Ne,ska ställa mig o diska sen sova...hejhopp eller nåt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: