MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Livet e

Kategori: Allmänt

för kort för at vara arg på folk. Man ska kolla vad som väger mest.Ens dåliga eller bra sidor. E det de bra sidorna ska man försöka gå vidare o vara vänner. Många som försvunnit hör av sig....känns skönt. Jag tar inte första steget.Fast jag vill. Men d gör ont att en del inte vill.För jag tänker på många jag saknar.
Mina bästa vänner har minskat en del,men de jag haft länge finns kvar.Sen har en del som försvunnit kommit tillbaka. Och d e jag glad för.
fick ett fint sms av en tjej jag känt i några månader..att jag e fin.Naw. Borde ta åt mig.men mitt självförtroende har grävt ner sig sista tiden så d har varit svårt att ta åt mig o vara glad.
Träffade Jerry idag me.Sessan blev jätte glad.Lääääänge sen de sågs...i somras

Kommentarer


Kommentera inlägget här: