MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

...exist...

Kategori: Allmänt

Ja,jag finns....,Men gått under jorden då det har skett en del saker som gjort att jag har tappat allt vad socialitet heter.Har varken svarat på sms som samtal.
Känt mig sviken, och inte av en kille.
Men jag har ändå fått sms,folk saknar mig,vilket har betytt otroligt mycket. Utan det...oj...vette fan.
Jag är anti facebook,halva avenyn.Så jag chillar hemma med tvn.
Jag har gått under min jord.
Till er som bryr sig,även folk som varit lite ovänn med mig som undrat var jag e..TaCK!!
Livet e för kort för att sura på andra,och finns man i nåns tankar,då ska man höra av sig...jag är mest ledsen ....för att jag blev så sviken...blivit nästan ihjältrampad. Av en otroligt patetisk sak,som jag eller nån annan ens kan förklara. Jo,en kanske två,men den ena har gjort detta som ett sorts fjäskeri och talat illa om mig för att passa in. Har tappat massa förtroende för människor. Folk man litat på,på ett sätt....men så är det. Jag finns...än så länge..i min stilla vrå.
Börjat skola oxå och inom 2 månader jobbar jag eller pluggar.Om jag orkar.Är så nere nu att jag vill bara sova 24h. Känns jobbigt,men jag går till skolan iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: