MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Builder Bob

Kategori: Allmänt

Ja,jag har lekt byggare Bob i några veckor. Igår blev allt klart.
har byggt ihop en våningssäng,själv. byggt hyllor själv o ett eget hemma gjort stort vardagsrumsbord.SJÄLV. Jag e duktig. Gjort om hela mitt hem. E så fint så.. Blivit hemmafru för mig själv. Och även för den jag umgås med.
2 kärlekar har återkommit i mitt liv....kul.
Knappt festat,bara varit. hemma mestadels. byggt o grejat till 5 på natten varje natt.
Inatt bakade jag bröd o idag var vi på avenyn där jag bjöd bästa vännen på lyxfrukost sen universeum. De drog hem 2,vi kom hem nyss.haha....hajar e ju kul.
Nu ska jag packa o dra till landet tänkte jag. Till landvetter.
Iskallt ute...
Massa sms idag o igår.Trevligt. Jag som känner mig off o bortglömd. Dissad o ogillad. Varit inblandad i 2 jobbiga saker,men men...
mycket som hänt fast ändå inte. Var utanför min krog förra veckan. Mötte massa jag kände.Var kul. firade JUL med en av de äldsta vännerna. Han o jag. Hade jätte kul.
sen var jag bara hemma alone under jul.som vanligt
-3618

Kommentarer


Kommentera inlägget här: