MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Underbar och hatad

Kategori: Allmänt

I fredags natt blev jag bjuden till ett ställe...Palace...haha..jag på palace...4 tjejer o en kille...o när jsg kom,ja då gick 2 av damerna hem. Orsak: Jag kom.De såg mig som ett hot...haha...o den 3e damen kollade argt på mig i 1hel timma....vad ska man säga..jag tyckte d var ganska kul dock.Fattade inte grejen först,förrän jag fick se smsen till killen som bjöd dit mig. Haha..
Senaste 2 dagarna har jag blivit kallad helt perfekt och underbar.Lite rädd för att personen är kär i mig. För jag vill inget..inte så...jobbigt...men jag får enormt fina sms o uppskattning....vilket e bra,för innerst inne ser jag mig som värdelös o operfekt..fast jag jämt får höra tvärtom....men visst..bra medicin d där
Imorg bokar jag flygbiljetten till Ungern. Nervös...Trodde inte det skulle bli av. Vi känner knappt varandra och ja,folk bangar ju lätt.Men ne,hon sa till mmig senast igår att vi ska åka.Punkt slut. Hon gillar mig som alla andra...jag e skön o rolig o kan lätt få den tystaste o tråkigaste att prata o skratta. Ändå känner man sig ensam.
Hmm...Och ja,jag pratar enomt...Jag som egentligen är ganska tyst.men är jag med folk som är avlappnade och som jag känner mig trygg med så pratar jag ihjäl mig. Borde bli rappare..NEJ.
Fick även en öl igår och en klapp på ryggen av en kille som inte gillat mig nånstans...Högt uppsatt person bland folket. Och att jag fick en öl var ett wow...han gillar inte de flesta o köper inte öl till andra.Tog d som en bra komplimang. Jag finns där för hans flickvän o han har väl fattat att jag e inte som andra säger..de där få som snackar. Märkligt hur alla vet vem jag är,ropar på kig mm...o jag har ingen aning vilka de är.Pinsamt så...
"Hej...du....vad du nu heter o vem du nu är.."haha
Idag hämtade jag tösen...Vilken enorm kram jag fick.Rusade fram till mig i 100km/h...Och hela veckan vill hon vara med mig,hon vill inte till dagis. Så d får nog bli så...De flesta barn e inte där nu ändå.Idag var hon nästan själv,så vill hon vara med mamma så ska hon självklart få det. Vill fiska o åka till landet.
Mycket som händer nu fram över.Kalas,firande,resa. Sen fyller jag år. Vill inte längre...Ska jag ha fest eller inte? Usch....vet inte...nåt
Och det där lammet....varför ska han alltid höra av sig när jag helt kommit över människan?? så har d alltid varit..o då börjar jag tänka,sakna mm....jaja...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: