MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Softish

Kategori: Allmänt

Igår var jag ute,med noll kr.Och bara för d så gav alla mig sina nyinköpta öl...hmmm...mycket skratt o glädje.Träffade en del jag inte sett på länge...Nice..Missade vagnen hem o fick slagga hos en gammal vän. Upp 2,drog därifrån vid 3...Tog en långpromenad i värmen,sen hem och bara tittat på tv...Några ville ha mig ute idag me,men jag orkade inte...Ville bara vara hemma..
På lördag e jag bjuden på kräftskiva,men jag vet inte...långt att åka...samtidigt vill jag ju..Får la se..
om prick en månad e jag bjuden på bröllopsfesten som inte blev av som d skulle,men nu hoppas jag...
Igår hämtade jag även ut min symaskin.Jihaaa...Ûberavancerad,så jag e tvungen att beställa en instr.bok till den..300kr.kul.Brodering,overlock mm
Arg på mig själv som sover på dagen och missat att sola några ggr nu.Det har ju varit varmt. Vill bara t landet o sola.Men nu blir d ju skitväder igen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: