MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sexliv-SEX-

Kategori: Allmänt

Är inte sex viktigt i ens liv? JO...o varför e d så tabu att prata om sex?? Antingen skriver jag om d här,o folk som inte känner mig läser d,eller så sitter man med vänner o pratar om d...Jag vet en del om folks sexliv...inte i detaljer kanske,men d e klart att man ibland pratar om sånt. Och det ska jag göra nu med.
Jag har haft ett aktivt sexliv länge...sen jag var 17....och det tog mig så här lång tid att hitta någon som är den perfekta i sängen...Mycket märkligt. Visst har man haft bra sex,underbart sex mm,men detta kan jag inte ens förklara. En kille som hittar rätt från första början. Gett mig allt d jag tycker om och vill ha,utan att jag ens behövt säga ett ord,viskat rätt ord i mitt öra,tar på mig på det perfekta och rätta sättet........D e så märkligt...att verkligen allt klaffar till 100%...Sånt här brukar ju ta lååååång tid i ett förhållande..Lära känna varandras speciella punkter mm...Här tog det en gång..Hmm...Och en kille som uppskattar en kvinnas kropp,som inte stressar,som kan bara ligga o hångla i timmar utan "nu har vi haft ett förspel i 5min,nu kör vi".....avslappnat...mer erfaren än alla andra,och då e han yngre än mig...ganska så mycket....
Jaja...vi e inte ihop, för jag vill inte...Och det kanske är elakt mot någon som kanske är kär i mig. Men samtidigt så har jag varit ärlig hela tiden...Jag är förvirrad i hjärnan...Funderat så mycket på att jag gått miste om en o annan bra kille...Fast vissa har ju inte visat nåt....o jag e inte den som raggar...(bara på en o bara på fyllan)
Ja,prata om sex ska inte vara tabu...alla pratar om d på ett eller annat sätt,mer eller mindre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: