MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

FEVER

Kategori: Allmänt

Fan..hela gårdagen var jag som en överkörd säl...Natten var inte rolig...hög feber,o då menar jag HÖÖÖÖG...svettades som en gris hela natten,vknade i en stor vattenpöla...Fi fan..
Idag har vi gjort lite ärenden,så som varit hos tandläkaren med mini,sen handlat lite,sen hem o dö. Tur att min mini e självständig o förstående. Jag har inte alls mått bra. På kvällen skärpte jag till mig,lagade ny mat,tvättat,diskat.
Bestämt med en nyvunnen vän att börja rida....Nu ska jag t stan en stund o samla ihop info till Ungern. Sen dra t landet...ska laga mer  mat där o sen bara slappa o lyssna på fåglarna. Hoppas jag kan tvätta bilen imorn...
Nu hördes en massa skottlossning....herre...CSI...o nu åker polis o ambulans. Vet ej varsifrån d kom,men stan...och dit ska jag....Får kolla nyheterna innan....välkommen t Texas...o klart att inget skrivs i tidningen (aka nätet)
Fan vad jag vill ha en gummibåt..Hittade en för 150kr igår...bara dra ut på en liten sjö...fiska lite....Mumma
Fixat en person som kan fixa min bil me...en som meckat bil i 30år:) Jiha...d e bara nåt litet som ska bytas men ändå...
Fick höra nåt fint på en viss sida nyss...om min blogg...Men jag tror personen känner mig...Och säger d bara för att...men men...sanning i d han/hon säger iaf..."en ärlig blogg"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: