MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Bilträff o glass

Kategori: Allmänt

Igår träffade jag Daniel,pratade bilar,och han kollade lite på bilen. Hoppas herren kan fixa henne:)
Sen stress till Järntorget,träffa Mir. Jag bjöd på glass...Fint väder o massa snack. Sen drog jag o tösen t slottskogen en stund o tog vagnen tillbaka till bilen.Spännande med spårvagn.haha...Fastnade sedan vid studsmattan vid järn,där min kära dotter raggade upp en annan 3åring.En kille. De hängde i 2h medans jag o hans pappa kollade på. Dock satt jag o pappan 5m ifrån,så vi sa inget.Herre...3åringen bjöd min tös på dricka,lånade ut cykel,solglasögon. och de skulle träffas dagen efter-dvs idag.Blev inte så.Sen tillbaka t bilen.
Väl där e d nån som står o mäter bakdelen på bilen. Jag skyndar mig fram,men då gick han. Förstog nada...Kom hem o chattade/messade hela natten.Jag o en jätte gammal vän pratade liv o familj. Vi lever samma liv o vill samma....U never know.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: