MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

stöd

Kategori: Allmänt

Har varit off ett tag nu.pga allt som händer. och man får knappt nåt stöd. . . .e man glad jag så har man alla omkring sig. men nu...en kompis skulle hit på spontanbesök,men ne....just när d e sånt man behöver,sviker alla... 2 pers har piggat upp mig lite ikväll iaf. den ena ville att jag skulle t han och bara vara. Han tycker jag är underbar.....har han tyckt i alla år.lite svårt att ta åt mig nu när allt e som d e...snällt som fan iaf. den andra skickade massa roliga sms.sånt man behöver....folk som e på och försöker...ne..ska kolla klart mamma mia...saknar min tös som inte ville lämna mig idag...man smälter...vi har ju haft en toppen vecka..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: