MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Slö

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort NOLL....jävligt skönt...Känner för att sitta hemma hela helgen....kanske blir så oxå...slappa...glo film... (:\/) om man ska gå upp och städa lite då? Saknar 2 vänner...varav den ena inte riktigt förstått att jag e ledsen...hmmm..får la se....får se om vi möts senare idag. Drömde om min hund igen....Åååh...hon skuttade runt och visade alla konster jag har lärt henne....De felsta jag känner saknar henne massor...så då fattar ni hur mycket JAG saknar henne. Och dagis ringde..min tös ska flyttas upp t de större barnen...redan på måndag...Herre..pratade ganska länge...de finns där....min bebis börjar bli stooor....sjukt...saknar henne som faaaaan.. Roligt att varje dag få höra att hon o jag e lika...utseende och beteende. Hon har fått min roliga humor...hon beter sig precis som mig,ser ut exakt som mig när jag var 3år....jämför man oss två på bilder så ser man bara en person...fst jag hade långre hår...enda gången jag fick ha långt hår..d var då..sen ville min mor ha mig som korthårig..tills...hmmm...jag flyttade hemifrån...tragsikt....o nu växer fan inte mitt hår...nene.... ne,upp o hoppa...Björnen kanske kommer hit sen o underhåller mig lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: