MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

down

Kategori: Allmänt

Nu e jag lite off. . allt jag gör är fel. vissa gillar mig inte längre pga snack missförstånd mm. och klart allt e mitt fel. åkte hem igår och var jätte ledsen. En blomma hängde på min dörr. fan vad snällt. hur ofta får man en överraskning? sällan. . . efter städ och disk gick jag o la mig och sov. vid 22 pratade jag med björnen som bjöd hem mig. tog bilen dit.drack öl. kollade och lyssnade på gamla låtar och hade trevligt. jag somnade på hans soffa efter några timmar. upp 11 och drog t min tös vid 12. vi åt mat och vid 3 kom bästa vännerna och hälsade på här ute i skogen. vi grillade och hade trevligt. barnen var helt slut. . . .nu ligger jag här i skogen. kollar tv. ska lägga mig bredvid snark fia och sova. imorgon ska jag träffa myran och hitta på nåt kul. Vissa hittar bättre vänner och försvinneR. . . så jag e nog värdelös eller nåt. man ska ju kämpa i ett vänskapligt förhållande. förlåta och gå vidare. vissa slänger bort vänskap bara för att. . . . Och just nu skiter jag i allt och ska hålla mig bort från stan och folk. blir alla glada. . . för jag e väl bara dum i huvudet. . . folk har andra att hänga med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: