MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Battery

Kategori: Allmänt

Happ...Då var Björnen här...vi kollade bilen...o han trodd d var startmotorn..jippie...jag hoppade av glädje....men sen visade d sig att batteriet e kaputt..hmm...fast den såg ändå ganska ok ut. Happ...blir t att köpa ett batteri imorn...800kr...JIHA...men helre d än startmotor för flera tusen. Så får la se när han kan hjälpa mig med att byta...:) Blev bjuden hem till han förut me..dricka öl...men så som d gick sist vette fan..lång historia. Sen ville hästen ta en promenad med mig oxå..herre..inte träffat honom på läääänge...Och han vill att jag ska ge honom massage....haha...sa enkelt o bra "jag har en massagestol...den e bättre":) Mor min e på autobahn snart....jag e väldigt sugen på att ta flyget ner några dagar...shoppa o glo lite...skulle vara kul om nån vill hänga på. Ne..imorn blir d batteriköp o sen valand....Nu e vi ganska många... Ska äta upp mina brie o kex o dricka varm oboy...ne,just d..jag e ju alkis enligt en person...så varm whisky?? muhhahaah.....oboy e gött..sen blir d tv o sen John Blund. Lov 2u Skönt med dator igen..kunde jag o Macro äntligen prata som vi alltid brukar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: