MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Äntligen dator

Kategori: Allmänt

Nu har man äntligen en dator.... blogg blogg blogg Så mycket som hänt som jag inte orkar skriva om,men senaste 2 dagarna har varit toppen. Förlorat en del vänner,varit ledsen och arg.Men jag har fått de tillbaka,jag har fått några "förlåt".Känns bra. Jag har varit saknad fick jag höra inatt...av en vän...han tröstade mig inatt när jag grät...jag grät för att en person sviker mig om och om igen. När jag väl skulle hem,stog han där. Tröstade mig.Sen blev allt bra. Såg Lammet igår..i affären...kändes jobbigt och tungt. Sen satt jag o Myran ute på gräset och drack lite öl och hade kul. Idag var Myran o Jullan här...Björnen är på väg hit snart oxå. Bilen la av i förrgår...Ödet att jag inte åkte till ungern.Kul om detta skulle hända på autobahn...Vet inte ens vad felet e....jag trodde d var tändstiftet,men tydligen inte....suck...behövde inte detta. Saknar landet...blir nog en del tripp dit nästa vecka. Arbetsförnedringen o jag e ovänner....usch...de ville att jag skulle jobba för samhall...förnedring. Jag dök inte upp på möte nr2 och riskerar nu att bli av med min ersättning. HEJ SOC...usch...d vill jag verkligen inte. Men samhall?? nej tack..Första mötet satt man där...och de pratade med oss som om vi var utvecklingsstörda. Jag mådde dåligt. Så förnedrande...Allt för statistik......Jag ska ta lastbilskort o köra...d var d vi kom fram till,och så får man detta påslängt på sig... Imorgon är det valand som gäller...många som ska dit tydligen...Se grabben sjunga..men jag ska nog dra dit själv...Träffade en gammal vän igår oxå. Väldigt kul att se honom....vi var bra vänner förra året...sen skildes vi åt. Ja,vad ska man skriva mer?Jag är hungrig...borde städa o laga mat.Får sambon göra imorn..hehe...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: