MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Vilken dag...

Kategori: Allmänt

Upp tidigt...jobbintervju..kom dit 11..o jag ramlade nästan ihop av tröttet.hon bjöd på kaffe..tog en kopp...sen blev jag mer trött..Hmmm...MEN... jag fick jobbet:) Hon ville ha mig..för att jag e störd??Tyckte hon skulle ha andra intervjuer för andra folk,för flera söker ju jobbet o se om nån e bättre...Men ne...det var MIG hon ville ha...haha..jag e ganska OK... Börjar om 2-3v.
Vi e lika gamla...blir nog bra...Mötet var bara på 20 minuter...men hon sa d...d krävs 2sekunder så känner man om nån e rätt eller fel...
På eftermiddagen tog jag bilen till Heden,mötte AK o jag o Sessan tog en fika på Mcdonalds,avenyn...sen fick jag massa fina presenter...Herre....jihaaaa...
o Sessan me...vi matchar varandra nu...
Sen på kvällen fick jag en del sms o sen ett 1,5h långt telefon samtal med mitt lilla lammkött..hehe
Ja,han e yngre än mig...en del:) Men han e fan gammal i hjärnan...
Och han bor på landet i skogen.Perfekt....Muhaha...jag tyckte jag skulle flytta dit om 1v...men han gick inte med på d....han sa 1,5 ist...hehe...men vi e inte ihop...inte på långa vägar!


Nu e jag på högvarv...
Inatt möblerade jag om Sessans rum,kastade o sorterade kläder..Blev en stor svart sopsäck.Sen på dagen diskade jag allt.Så jag har d så fint hemma nu så.
Det roliga var att jag hade på musik,flyttade bokhyllor,soffa,fåtölj där inne...och hon snarkade o sov så gott...Hmmm...d fick hon av sin far d där.

På lördag ska jag träffa en gammal bästa vän som jag varit ovän med i ca 5år...alla bara kommer tillbaka.Ganska kul o komiskt. Det ska bli nice.Vely nice.

Söndag e jag på semester....hoppas jag...ska bli nice...o sen vet man inte vad som händer o fötter...:) Ta en öl med lammet o kolla film:)ÄNTLIGEN nån att kolla film me.. o just d..plocka svamp med K.
Bääää

o så har jag hamnat hos kronofogden pga en viss person som skyller hälften på mig..Hmmmm..hans fel att han inte såg räkningen...o hans fel att han inte betalade trots att jag påminde honom..Så jävla surt detta..varit så ledsen för jag hamnar i massa skit....sista halvåret har varit enormt tufft.
en cigg sen..

Natti....Xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: