MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Upp tidigt

Kategori: Allmänt

Hämtade Sessan 10 på landet sen hem o sov...ja,hon sover ju lunch så jag passade på att sova jag med.
Sen tog jag mig ett långt bad och sen kom Lammet.
Vi kollade på "SALT"....jag var inte impad av filmen....Nopp.
Sen blev d mys i soffan o kollade på Road Wars:) Nu har han åkt hem o jag funderar på kaffe o macka.Imorgon har jag fullt upp. Ska till psykolog,sen ev. rösta med grannarna/vännerna o sen till en kompis o fika...Kvällen kommer att bestå av msn o tv...lonely
På tisdag blir d 2 öl med AK. Vid 8...sen hem vid 22..hon ska jobba...

O för en vecka sen när jag tittade in i min väska såg jag att jag hade massa 50öringar i den....Tänkt på d mycket för jag vet inte hur de hamnade där. D fick jag reda på igår...Bartenderfan la de där i när jag vände mig bort sist jag var ute...Hmm...roliga fan....
det kanske e 30st eller nåt...Haha

ne,blir rösti med sylt o kaffe:)

Fan vad ensamt d e hemma...trött på ensamheten nu
Men jag lär inte sova ensam....blir nog ligga sked med hunden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: