MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tlött

Kategori: Allmänt

Igår lämnade jag Sessan hos mormor,efter 1v tjat om barnvakt. Och min mor kunde inte men till slut gav hon sig.Och det var hon väldigt glad för idag. När jag hämtade henne grät mamma...för 2 orsaker. De ses så sällan,och morsan ska t Peru om 3 dagar...hennes första resa genom tiderna.

Om vi backar bandet lite och kommer till gårkvällen. Jag skulle ut med en gammal vän...men d sket sig,för det blev missuppfattning om dagar. Så jag drog t rb med Karl..Skulle köpa 2 öl,och var e mitt VISA kort..ja,var var den?? hemma...ingen som kunde låna mig pengar t en öl...jag blev arg och gick ut för att kolla om man kände nån där ute..Pavlo:) Fick låna till 2 öl..Sen därinne..ja där sitter Illern...som jag i princip dissade hela kvällen...så gör ju han o så gör jag. Ändå gillar jag honom..som en vän..kan bero på att han har samma idiotiska humor som mig..lika störd..o vi e fan få...men jag får inget tillbaka alls...Hmm...han blev så full så jag sa t han att gå hem. Och sen ringer han mig? jag missade dock samtalet. HMMM..Ork..o snark...jaja..sen blev jag o Karl bjudna på festishklubb..eller d var mer jag som var intresserad...kul o testa...jag kanske kommer att hata d...d vet man inte...Hoppas KarL o M blir ihop....fast hennes hjärta tillhör en annan...MÄN säger jag bara..
Jag blev lite sur på rb och drog själv till Sticky. Träffade en kille inne på rb som jag har lärt känna genom nätet och han gav mig skuts till sticky. Sen drog han hem. Väl därinne hittade jag så klart G o A. Och S. Matte jobbade. Jag hängde mest med S o Matte

Herre vad en viss herre var full igår....jag hade svinkul åt han...hahah...gillar han som fan nu...o han mig me:)
Fastän d hela inte började så bra mellan oss...
Sen gick jag ner t G o A o tjötade...och fick en del fina kramar:) Kändes som att vi har varit ihop skitlänge...gammalt par..haha..men vi får se hur d blir med d.

Kom hem vet inte ens när...och upp tidigt för jag skulle hämta Sessan.
Ne,nu blir d ett varmt bad,fixa en film så kommer P o håller mig sällskap...mitt lilla lammkött:) hehe

Fan haft mensvärk i över 1v nu...fattar inte vad d e...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: