MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

The meeting

Kategori: Allmänt

10.10 var d möte på amv. Allt e klart. Jag börjar jobba den 6okt.Men bara 8v?!?!..hmmm...sen skulle jag fint tillbaka till amv och skriva in mig o börja på ruta 1. Blir en rolig jul detta.
Pengar blir försenade mm...herre...

Vid 3 drog jag till Landvetter med Sessan.Lekte,tjötade,fikade,kollade tv,åt mat. Trevligt:)
Höll på att somna i deraas sköna fåtölj...Kom hem vid 19.
Sen dess har jag gjort noll...Jo..ätit....gör inget annat..Haha...
förbereder mig för imorgon.

E lite ledsen över att min pappa inte hört av sig på min födelsedag..Han brukar iaf skicka mig ett grattis kort.Inga mail,telefonsamtal,brev.Är orolig.

Och ingen mamma som grattade heller. Ne,hon e ju i peru.Fick dock ett litet sms från nån som hon är med där. Grattis från din mamma.D var allt.

Jaja...suck,pust o stön. Önskar man hade en stor familj nångång i livet.Mormor,farmor o allt d där...syskon,kusiner....Avundas folk som har hela paketet. Faktiskt. Hur sällan de ändå träffas,så finns de där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: