MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tack

Kategori: Allmänt

för ikväll S.
Kaffe,bulle o tjöt..Och så kollade vi resor me..för jag ska ju på semester om 2månader:)
Jag e fan rastlös hela tiden,tur att man har vänner o en bil:)
Ne,dax att nana snart...stora dagen imorn...o jag ska bugga?? neee..haha..fast ja...med lite smuggelsprit så kommer jag nog igång lite...men jävlar vad d kommer att vara folk

Fan..jag e mer i Kåtedala än Hisssingen...ikke bra detta...

Åter till tuppen o prata relationer...han har fan lärt känna mig fort...o jag han..Han e svår:) o alldeles för rastlös...10000ggr mer än mig..E d möjligt?ja..men han e snäll o trevlo:)

Date på fredag med gubben R. Sen vette fan vad jag gör...Han ska ej gå nånstans...han e för gammel...hehe...
Så d blir ingen MANNEN...ne,blir fan kvar i stan:( om inte jag drar t han på lördag..återstår att se. Han får tjata på mig...Jag e den man måste tjata på..så jag vet att jag inte blir i vägen

En tanke:

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/video/video.php?v=1424221689173

Ne,nu blir d Sajnfält:)
En klassiker..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: