MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sket sig/ Klamydia

Kategori: Allmänt

med hornbach...tjötade lite med Emma ist. Hon kommer på festen..Jiha..vi blir en del..typ halva rockbaren..haha
Fick nyss ett trevligt telefonsamtal...hehe
Undrar om jag ska bjuda exet...men jag vet inte...

Och just d..man ska passa sig ute på krogen..alla har klamydia. Tur att jag e nunna
Känner 10 pers som haft d sista tiden...nya inne grejjen på krogen: Du Ger mig öl,jag ger dig klamydia..haha


Fan vad jag e trött..HAN knödde sig o vägrade flytta på sig...jag låg med halva kroppen på soff-sängen,överdelen o ena armen fick ligga på vardagsrumsbordet. TACK C!!!
Han vägrade flö sig.

O vem ska jag vara med ikväll?? alltså...kompis-vara med...hallå..jag e ju nunna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: