MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Psykfall

Kategori: Allmänt

Ja,en iller tror nog d...haha...jag blir fjorton när jag e full,o skickar roliga mess...haha
Dock fick jag ett svar.Whoho...

Ja,jag gick ut själv igår...Det var en del folk. Jag hade väldigt kul. Dock var idioten där..känner mig lite trakasserad. Så jag var tvungen att gå upp för att slippa prata med han.
Alex sopade golvet med mig...haha...vet inte hur d hela gick till...men jag släpades några meter..Den jäveln...
Sen kom mitt gamla ex...
En äldre lebb brud stog o spanade in mig hela kvällen,så vi skulle betta.Han,o Pav. Om jag gick fram till henne o pratade med henne ett tag skulle jag få en öl o 30spänn.Och klart att jag gjorde det. Man måste ha lite kul.
Haha...hon ville hångla...fick hon inte nej.Ist satte hon sig ner o pratade med mitt ex...han tyckte hon var nice.

Kom hem vid 1 tror jag...
Nåt sånt. Vaknade vid 12...ska äta lite nu,sen tar jag bilen till flyget o överraskar mamma.Sessan e sjuk så hon ska inte med:( Jobbigt..saknar henne som fan...Sessan då..fast mor me.Har ju varit orolig i 2v för att hon var bortrest.Detta var ju hennes första resa sen hon föddes. Så klart man var orolig. Jag har ju bara henne.Och pappa me..men han hör inte av sig..

Ska även hämta ut mina böcker sen....här ska läsas..när jag nu har tid.Men jag måste läsa "brott vi minns".Om jag e hemma ikväll så blir d så.Skulle ev till exet o glo film. Får la se...
Och imorn drar jag 9.30 till jönköppe...ska bli nice:) Nån som vill me?Hålla mig sällskap?
Nej,nu ska jag lyssna på Paradice Lost....5 skivor:)

Just d..måste till Toyota o hämta mina nya nycklar till bilen me...Undrar om jag ska säga till anders att jag ska till landvetter?äh..jag överraskar de båda. Jag gillar att överraska folk.
På torsdag funderar jag på att dra hem till Suss...inte sett henne på läääääänge...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: