MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

NÄSSLOR

Kategori: Allmänt

Igår när jag vankade på kvällen,innan lammet kom så såg jag massa utslag i ansiktet,o halsen kliade..Hmm..tänkte jag...tog av mig halsbanden. Det försvann inte..Så kom Lammet o vi kollade på film..(världens sämsta-Vampyres sucks) och hela jag kliade...Liiite pinsamt...
Sen kollade jag upp detta på nätet..NÄSSELUTSLAG. Jätte kul.
Har haft d över hela kroppen nu...o d hela vandrar. Var på apoteket idag o köpte allergitabletter. Jag som skulle ta några öl med 2 grabbar.Vad fan... När jag vaknade i morse var ena ögat uppsvullet...o hela kroppen bara kliar. Lammet undrade igår om jag hade löss...Hahahaa...roligt roligt...Sen sa han "Ja..hänger man på rb så....alla har löss där"
Hihi...sant.
Nu ska jag äta ungersk salami,kolla tv...kurera mig...sen får vi se...och mensvärk på allt detta.Underbar dag...

Hoppas tabletten hjälper...Även köpt kortison salva...Jag e laddad.
O d roliga e att en tjej som bor 30m ifårn mig oxå fått detta..Hmm...nåt i luften?
Och så börjar jag känna mig lite trakasserad...av en person jag aldrig träffat.....vågar fan snart inte vara här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: