MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Mardrömmar

Kategori: Allmänt

Börjar drömma om kraschen hela tiden...vaknar kallsvettig. Ingen som kan krama om mig när jag vaknar... Jobbigt...för i drömmen e jag nära att dö hela tiden. Samma kurva,samma regn,samma bil,samma jag. Samma allt. Är det nu allt börjar komma? För innan var d inte så här jobbigt...jag har kanske inte fattat d hela förrän nu?
Och alla OM..Tänk OM d kom en bil i andra filen...då e vi garanterat döda...Tänk OM,jag hade fått vattenplaning 1min senare= DÖD
Tänk OM jag hade kört 10km för fort=DÖD...
Och tänk OM alla bilar som kom inte hade sett varningsblinkersen i tid o kört på oss när vi stog där i regnet=DÖD.
Dock var de nära..speciellt lastbilen som kom i kurvan...tvärbroms o jag såg vårt liv passera rejält.
Usch...
Svinjobbigt...men detta kanske e en bearbetningsprocess? vad vet jag? Jag vill inte ha dessa tankar o drömmar. Försöker tänka på annat när jag ska somna,men ändå vaknar jag kallsvettig....

Tänk om man kunde få en varm kram av nån för att jag faktiskt klarade mig? D kanske skulle hjälpa...inte bara höra "Men nu klarade du dig..get over it" Det e inte så lätt...speciellt för att d var en så pass stor o allvarlig krasch....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: