MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Mannen i mitt liv

Kategori: Allmänt

Ja,mor blev spådd...av 3olika,o alla sa samma sak. Jag kommer tydligen möta The man of my dreams nu till hösten/vintern....
Hmm..Ok?Var e du??haha
Kom nyss hem,tar mig en cigg.
Drog t landvetter o jag lekte polis! Ja,jag följde efter en polisbil i 25minuter!!haha...i hög fart..o de märkte nada...
Jag gillar sånt där...för de kan inte göra nåt.Och fan vad poliser e dåliga på att hålla hastighet o blinka...Hmm...O de ska vara vägens roalmodel.Hmmm...Sen på hemvägen racede jag o Anders:)
Välkommen hem Mor! Gu vad tårarna sprutade på båda...hehe...så e d när man varit oseparerad i 17år..max 1v har de varit ifrån varandra.
Ok. Sen blev d hem t mor,fick lite roliga saker.Ett halsband som var faktiskt jätte fin.Satt o käkade,pratade.Och nu e man hemma...o jag ska tona håret...jag som vill sova.
Men sen när jag sover ska jag väl tänka på mannen i mitt liv som kommer snart..Haha
sorry...HAHAHHAH

Kommentarer


Kommentera inlägget här: