MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kronofogden i fogarna

Kategori: Allmänt

En person har fått mig att hamna där..o jag har haft svår magsmärta pga detta. Stress o allt d där.
En prick o jag e i princip död i 2år nu. Jag håller på med klagan hit o dit.Inget hjälper.Och detta ska egentligen inte ens jag göra. Jag e så enormt ledsen. Inget stöd alls. Massa papper i brevlådan varje dag. Fruktansvärt.
Vet inte hur många mail o brev jag har fått nu.Ska jag behöva gå till domstol?
Seriöst....ja,jag vet inte...Jag e noga med räkningar varje månad...o så har jag hamnat HÄR,vilket jag aldrig trodde jag skulle göra.... Ja,jag förstår inte....o jag ska betala halva skulden? För att personen i fråga inte såg räkningen....

Jag vet inte....d e så jobbigt...att bli beskyllen...för allt hela tiden....när man vet att jag e precis tvärtom.
Mina broar är long time brända...Down 2 the ground.
Även ångrat en del saker...tyvärr

Dead..in my eyes..No smile from my frontside..only from behind.


Och så undrar jag en sak( sitter på msn o diskuterar folk):
Varför man ger kriminella,pedofiler mm så många chanser i samhället??
De släpps ut...sen åker de in..släpps ut..åker in....Bränn upp de eller nåt. Speciellt pedofiler.

Varför ska de få leva? Ja,de e sjuka...ja,deras barndom var hemsk...MEN man har ALLTID ett val!
Se på mig,o många andra: Vi har haft en värdelös barndom:MEN vi klarade oss,och står upp. Jag kunde LÄTT blivit kriminell...LÄTT..pundare..LÄTT;MEN Jag valde att INTE bli d...att kämpa mig genom den svåra stigen,och hamnade här....

Visst e d synd om vissa,ja...MEN de har alla haft ett val.Och fortfarande HAR.
En pedofil som åkt in 3ggr ska fan inte släppas fri...Max 3ggr..helst efter nr1,men ändå.


Ne..rastadax..o smokedax:)

XxxX

Kommentarer


Kommentera inlägget här: