MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kom på en sak

Kategori: Allmänt

Jag spådde ju mig själv förra veckan??att jag såg tårar på lördag..Hmm..stämde ju bra. Fick två tårar på rb innan alla kom. Var så jävla ledsen...

Jaja...lite komiskt.

Igår åkte jag upp till Sam. Skönt,lugn o avslappnat. Vi tjatade,åt  mackor o kollade tv. När han gick o la sig kollade jag vidare o sen somnade på soffan.En kall skinnsoffa.Men jag hade ju täcke så jag grejjade in mig i den.
Vaknade 10 av mobilen.Snoosade (hur fan stavas d nu?? fickk blackout)ett bra tag.sen skynda till bilen.Ingen bot.Phu...sen hem o sov.
Och självklart ringer alla när man ligger o sover?Sen får man skäll för att man inte svarade.Hmm...så e d jämt.
Tar Jönköppe på onsdag ist. Imorgon ska jag tydligen överraska mor på Landvetter.17.30 kommer hon ut bland bagage o folk. Ska försöka att "låna" min dotter så vi alla e där.
Ne,nu har jag ätit mackor, ska på toa,sen ta mig ett baaaad...som alltid.
Sen får vi se hur d blir.Matte o Nicke...Om han nu orkar...han e ju gammal...haha


o denna o nästa vecka jag agera chaufför igen...Hmmm....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: