MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kolla tv utan ljud

Kategori: Allmänt

Var på Toyota,de kodade om en nyckel. Jag fick sitta i väntrummet,drack kaffe o kollade på That 70´show.Klockren serie. Men så var d inget ljud,nene...Lady Gaga i högtalaren tyckte de var roligare...
Nu vet jag hur d känns att vara döv.Förjävligt.
När bilen var klar körde jag hem o hela vägen tänkte jag på stackars Illern..haha...mina roliga mess...haha
Förlåt:) Jag e störd....sorry,sorry...SORRY...

O sorry igen...

Haha...
Ska dra nu snart,kom bara hem för att hämta ut böckerna o äta lite.Ska dra mig snart. Slapp hämta hunden...SÅ ingen hund o barn denna vecka. Helt ensamt.Känns mycket märkligt.Inget ansvar,ingen att sköta om. Ska man skaffa sig en tamagucci kanske?
Haha...nedå...
Så liten e jag inte...bara 12.

Imorn kväll ska jag dra över till Matte...blev inget igår.Har ju inte deras nr. men lovade imorn,när jag nu kommer hem. Sen kanske en tripp till Rb...Om jag vågar...haha...kan inte ens titta på illern...pinsamt bara....eller inte så..men jag tror att hatet växer inombords på honom.Men vad vet jag...Inget alls...bara antar..för jag får inget veta.
Jag tycker sånt e dock ganska kul...jag får en del roliga mess sena nätter...fast skillnaden e väl att jag svarar de..oftast..men ja..d e ganska kul ändå..att nån tänker på en.

Fuck...planet e försenat...med 10min...men ändå..
Får väl kolla tv eller nåt...Sen blir d brotts läsning...Jihaaa...fast jag har redan läst om 1-2 mord från boken.I tidningen Misstänkt.Men eftersom jag är senil så kan jag bara läsa den igen,för jag kommer inte ihåg nåt iaf.

Tycker så synd om Elins syster...skrev t de på fb. Tror  med högsta sannorlikhet att d var henne de hade hittat.
Jag var fan nojjig över att gå hem själv igår...vill inte..

Ja,d var henne de hade hittat...

Kom på att ikväll ska jag ju färga håret...black..nr1...sen till vintern blir d blonda slingor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: