MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kåt het

Kategori: Allmänt

"Vi låg där och mös.I min stora säng. Till slut kunde jag inte hålla mig.Bad honom att kyssa mig. Bad honom att lägga handen om min hals. Bad honom att ta tag om den hårdare,men han vågade inte. Sa att han inte hade nåt val....Så han tog stryptag om min hals.. Hans kåthet var större än förväntat....
Jag kunde knappt andas. Han njöt. Precis som jag. Jag kippade efter luft, och hörde honom andas snabbare och starkare i mitt öra...Jag njöt...Han var rädd,samtidigt sa jag till honom att inte släppa....Jag var våtare än nånsin....hans andetag...hans njutning...Hetsade mig mer och mer...Sen kom vi båda. Bad honom att träffa mig snart igen...Och det ville han gärna. På morgonen därpå låtsades jag sova. Han skulle gå. Han hade ett jobb att sköta. Men jag märkte att han stog ovanför mig och tittade på mig..ett bra tag. Sen smekte han mig på kinden,och smekte mitt hår...jag låtsades fortfarande sova. När dörren stängdes öppnade jag ögonen och tänkte:Vi syns snart igen"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: