MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jag- en kriminell.

Kategori: Allmänt

Idag har jag snattat.8st små körsbärstomater. De glömde vägas för att min unge var gnällig i affären.Så jag är nu en snattare. Tänk om jag hamnar i helvetet? Bland alla kriminella?
Jag har nu dock ätit upp hälften. Ska jag vänta tills imorgon? Skita ut och väga skiten,för att lämna in den till affären så de får väga och räkna ut hur mycket jag har snattat för?

Ne,jag får väl be 1000 ave maria eller vad man nu ska be. Jag har varit kriminell....


nu skriker tösen därinne....Mamma,pappa...usch...Tystnar hon inte snart går jag in och klappar på hennes tårfyllda kind...Min älskade gullegris.
Usch..jag fasar redan för Julen. Vilken ångest dag det kommer att bli. Jag och hon ensamma med en låtsas jultomte och julgran. Ensamt. Har jag hunden kan jag ju klä henne i tomtedräkt. Men hur ska hon kunna säga "HOHOHO,finns d några snälla barn här??" Det går ju inte...
Jag får bli buktalare tills dess....


Tack för att ni läser mina halv galna inlägg:)
God natt

Ist för Ave maria ska jag sjunga Ja,må jag leva 1000ggr till mig själv. Nån måste ju?!








Förresten så e jag 100% ateist! hatar religion.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: