MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ikea

Kategori: Allmänt

Jag är ingen shoppingbrud. Tvärtom..jag shoppar eller minglar i affärer 10h/år!MAX.
Förutom Coop när man ska köpa mat.
Men idag,efter att bilen hämtades drog jag med Sessan t Ikea. Hon fick åka kana o leka. Sen åt vi middag.Köttbullar med potatis för 17kr. HELT OK. Vi blev mätta.
Sen glodde vi runt lite. Glodde på folk,barnfamiljer,nykära,gammalkära,folk i allmänhet.En man höll på att ta kort på Sessan flera ggr. Han lyckades IKKE,för jag fick bort henne därifrån. Ok..Hon e jätte söt o folk har tagit kort på henne förr..men när en äcklig 35åring håller på...ne då jävlar blir jag arg.
IAF så Köpte jag en filt,överkast och en (banka banka) leksak t tösen.

När jag hämtade bilen och frågade vad de hade gjort blev svaret ganska kul. De bytte bromsarna bak. Trumma o hela altet.Jag betalade så klart 0kr för detta. Hade ju garanti. Så nu slipper jag tänka på de bromsarna närmaste 5 åren.:)

Men d låter lite fortfarande,kan vara bromsklossarna fram,så jag tar mig en tur imorgon och klagar. Får passa på medans jag har garanti. Eftersom detta gjordes på Toyota center undrar jag vad konstnaden gick på. Stora verkstäder tar ju bra betalt,så jag skulle inte bli förvånad om d gick på 5000kr eller mer. Antagligen mycket mer....
Och så ska jag få en ny nyckel oxå. Får dock stå för en mellanskillnad på 700kr för att få en nycket med fjärr.
Men d blir nog bra...

Imorn är det onsdag och plötsligt känns d som att denna veckan har gått fort. Ska på KBT sen vet man inte vad som händer....

Bestämde just med en killkompis att jag drar hem t han på söndag. Nu får d fan vara bestämt. Ska glo film o prata.Har mycket att ta igen.
Börjar inte jobba nästa måndag iaf,får bli om 2v...för amv e lite sega.

Dax att nana snart.....
Xxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: