MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Helt slut

Kategori: Allmänt

Upp 8.30...Vi möttes på parkeringen 9.30. Drog iväg till Frillesås. Eller fjärås...vete fan..jag bara körde:)
Lillgrabben var modell och vi stog där som 4 idioter o försökte få honom att le. Lång dag. Varmt som satan men jävlar vad fint d var. Sandstrand,båtar mm. Ville bara hämta hundarna och ha de där. Dit måste jag åka igen. Super fint. Sen blev d fler barn som plåtades.
Fotografen pratade ren göteborska och jag märkte hur upphetsande d e. Märkligt nog. Riktig Rå göteborgska. Ok,han var gammal,så d var inget för mig,men själva pratandet. Norska o Göteborgska. D e Wrarrrr...
Som betalning fick jag lite tank i bil o lunchen imorn:)

Kom hem nyss, ätit macka,och efter 1h vila ska jag träffa en annan kompis. Ska ta med mig hundarna till Hornbach. Enda affären i Sverige där d inte e hundförbud. Gött d.


Undrar vad jag gör sen ikväll..Ingen lust att gå ut alls. Nopp...

Men imorn...då blir d nån öl efter spelningen. Mycket imorn...herre...Luncha,sen stan,tatueraren,Kortedala,Liseberg o pub.
Fredag vill jag bara ta d lugnt...men så blir d nog inte..Ne,för nånstans hamnar jag väl. Utanför Stan.
Skitzo i hjärnan...Ja...Helst vill jag tälta vid en strand o fiska på natten hela helgen:)


Ne,nu ska jag vila huvud,hjärncellerna (de 2 som e kvar)

Hej
xxXxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: