MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hela helgen har man fått sova NOLL

Kategori: Allmänt

Fredag:
Hämtade Ray sen Johanna,och åkte hem till mig o förfestade.Lyssnade på massa bra musik.HÖGT.sen in till stan.RB...Mötte en del jag kände. Ray drog hem,han skulle upp tidigt.Sen sov en killkompis över..Mundiarré där med...till ca 12?! Inte garvat så mycket på länge dock..han var rolig..Och sen tjöt om sex...ORKA o SNARK...Jag blir trött...Sov NOLL...Sen pajjade mobilen,och jag var tvungen att åka o lämna in den på Mediamarkt...Trött som ett as. Sen Netonnet för att köpa en billig sak att ha så länge...Så tittar jag upp och vi båda skriker så vakten blev rädd..Ak med familj..Haha...ganska komiskt.
Sent på kvällen drog jag själv till RB,tog mig en snabb öl,tjötade med Mattias sen mötte jag AK vid Parken för att se grabbarna spela.

Gavin fick ett par trosor att hänga på gitarren o Paddan sjöng på bra. Jag tyckte de var svinbra. Speciellt sista låten..Hehe...som de inte hade text till...Dock så fokuserade jag för mycket på en person och inte på bandet.....förstår inte varför jag inte kan släppa idioten från huvudet...jag har aldrig i mitt liv varit med om detta...skitjobbigt...
Jag hade jätte kul på rb sen,förutom att en del killar var på mig för mycket o lät mig inte få vara själv. Jag ville stå själv o filosofera. Så jag messade till Lammet,och han kom dit o räddade mig lite:)
Gjorde han även i fredags...Naaaaa...men han drog hem båda gångerna,för jag ville vara kvar. I lördags kände jag mig som en jag vet inte vad...3 killar som ville ha med mig hem...Haha..jag hade jätte kul åt d hela...Lilla Davido...Han försökte väl 1h...men jag vägrade åka dit igen.Han e fortfarande världens snyggaste kille...vet inte hur många gånger jag har sagt d till honom. Verkar inte som att han fattar...för han nickar o tackar o skrattar. Jeje...
Igår drog jag till Landvetter o hämtade min träningsmaskin. Sen kom Sessan och sent på kvällen kom Lammet...
Känns som att vi e sambos nästan..hehe..ne,jag vet inte alls vad vi är och vad vi inte är....han tycker jag skrattar mycket:) tycker alla...e inte d bra?? jag e lättroad:) Ett skratt förlänger livet...säger de.
Vi kollade på valvakan...i 6h..haha..kände mig som en pensionär som kollar bingo.
Sen deckade han och jag kunde inte sova...förrän 6 på morgonen...och sen upp 8 och lämnade in bilen sen buss tll backaplan,handlade på coop sen dagis,sen hem.
När Lammet drog deckade jag av och sooov till 15...
Jag e svintrött....SVINTRÖTT...alldeles för mycket i hjärnan...stress....
Fyller år om 2 dagar me...ska ikke firas...eller ja,en av mina bästa vänner skulle tydligen göra en tårta till mig,så jag o Sessan ska dit o fika på onsdag.Sen hem o tänka vidare på mitt liv. Som dock e rolig,full av liv,men ändå så tom,så ensam,så....jag vet vad....
D e en kille som fattas tror jag....kärlek....kanske d kanske....vore nice...återuppliva mig från de döda...vill att nån ska bli kär i mig o älska mig...göra massa roliga saker som jag alltid brukar göra...för med mig har man inte tråkigt...
För Lammet o jag...ja..jag vet inte nåt där

Nu e d dax att sova...Har betalat massa räkningar.USCH.Hyran o en grej till kvar.
Hoppas bilen e klar imorgon,för då blir d en liten tripp nånstans...backaplan??hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: