MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Guns n roses

Kategori: Allmänt

i 2 dagar isträck har jag lyssnat på Guns i bilen..jag har och har alltid haft mina perioder. Jag har ju t.o.m varit ihop med 2 killar som liknat Axl:)
Estranged e ju bara en av de bästa låtarna i världen,men jag ser på den på ett lite negativare sätt nu än innan. Pga av personliga saker.
IAF så hag jag sjungit,eller skrikit i bilen ihop med spelandet och min dotter har gjort samma sak. Idag på vägen hem från Landvetter sjöng jag allt jag kunde,sänkte och frågade Sessan om mamma sjöng fint...
Först måste jag förklara en sak...hon svarar ALLTID på den frågan..men nu var d knäpptyst i bilen. Jag antog att hon inte hörde så jag frågade igen..
-Sjunger mamma fint?
Inget svar igen....jag kollade snabbt bak och hon sitter där o skrattar.
UNGEN E FAN 2,5 o har redan vuxen humor. Jag e förvånad varje dag....för så här e hon varje dag.


Igår fick jag frågan "vad vill du ha från affären?" av Freddan då jag skulle passa deras hund o barn.
Jag svarade "Gurka"...för jag har min gurkperiod nu.
Han började skratta...o för första gången tänkte jag inga pervo tankar utan undrade varför en gurka var så rolig....han svarade bara att jag inte ska ha sååå kul medans de e borta...
hahaha...jätte kul...
PÅ morgonen när jag vaknade fick jag frågan "hade du kul med gurkan?"

OM...svarade jag....haha...dippade d i salt o åt d till Idol,men ok...folk får väl ha sina fantasier.
Ne,nu e d dags att dra till Kortedala sen hem o baaada

Xxx

A-Jag älskar mina byxor!! vågar knappt ha på mig de ju:)TACK

Sen undrar varför en person jämt undrar vad jag ska göra,vad jag gjort o blablabla...när d inte finns ett intresse nånstans från båda hållen...undrar jag hur den personen mår?? nopp...inget intresse what so evr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: