MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Gruppfoto

Kategori: Allmänt

Igår hämtade jag,mor o Anders Sessan för vi skulle ta gruppbild hemma.Mitt i allt kom exet som fick vara med på de sista bilderna..o varför vet jag inte...han tillhör inte familjen direkt.jag ville inte vara med,men sista kortet satte jag mig brevid alla.När alla skulle dra kom AK...o Sessan sken upp o sträckte fram armen..Hon ville kramas.
Vi 2 åkte runt på backaplan lite, sen hem o förfestade. Drog t stan vid 21. Hade d nice:)
Sent på natten mötte jag en gammal vän. Och han följde med mig hem. Han skulle inte palla att dra hem själv.
Vi köpte korv med mos vid centralen o gick över bron. Mötte en rolig kille på vägen,så vi hade massa roliga diskutioner. Väl hemma var jag aptrött....o han fick mun diarré...till 9 på morgonen!!!!Vi käkade mackor,o lyssnade på musik högt som fan...Type o och Paradise Lost i några timmar plus 2öl.En efterfest i 6h.. herre...Men d kändes bra att han var här..vi pratade massor,o jag fick förklara hur jag kände inför all snack...Han berömde min lägenhet o hund. Fast de har ju träffats förut. Han drog vid 12,och jag fick äntligen sova ut lite...
Borde öppna kollektivt här...varje vecka har jag nån som sover över.Vänner o bekanta.Och hela oktober e fan fullbokat för mig nu...Shit...redan oktober..Herre..blir fester varje helg. Alla fyller år.
Upp 16,drog till mor 19,och sa farväl. Hon drar till Peru 7 på morgonen...jag e lite orolig...30h flyg allt som.....
Spöregn ute och jag skakade av nervösitet när jag körde från Kortedala...E d nån som behöver en scooter så står d en vid gamlestan...den bara står där.
Nu funderar jag på att tända brasan. Sen om 2h kommer kanske Lammet o kollar film:)
Imorgon blir d en sen öl eventuellt. Sen lördag ska jag på koncert o se mina polare spela.
Frågade om man fick pengarna tillbaka om de suger...hehe...

O en vän till mig kanske håller på att bli ihop med sitt ex ikväll...HOPPAS,HOPPAS...Håller tummar o tår!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: