MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Glader

Kategori: Allmänt

Varit på backaplan o shoppat lite idag...skämt bort mig lite...:) d e fan sällan sånt händer
Sen var d städdax...o nu ska jag hoppa in i duschen...eller hoppa..varför heter d HOPPA I DUSCHEN??? När man kliver över ett badkar??hmm....

sen 7.30 ska jag till fröööölunda o hämta Ray,sen ska vi förfesta lite...Sen blir d väl sticky
o träffa mina närmast sörjande på stan:)

Imorn ska jag till Landvetter o hämta en grej...sen koncert.

Type O på hög volym hemma...sen prodigy i bilen...jag e sugen på lite bas musik:) blir dock bara 2 låtar...LUGNA ER:)

Åh..type O....Goood old time melody:) GÅSHUD.

o mobilen har pratat halva dagen:)

SOmnade vid 3..väntade på d där jävla smset...o jag fick den vid 6..kunde slappna av o sova till 12.


O nu blev d Erased av Paradise Lost...volym 78 av 100....lägenheten skakar:) Tur att jag inte har en granne brevid...ingen som hör eller kan klaga...jag bor bäst

Kommentarer


Kommentera inlägget här: