MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fullplanering o ett lugnt andetag

Kategori: Allmänt

Pratar med en kusin på fejjan.Pappa lever o mår bra.Phu...
Steungsund söndag-måndag...
Sen ska jag till Jönköping på tisdag:) Jiha...fixa mitt hår:)o luncha med min Macro.
FÅr fixa hundvakt bara. Sen pratade jag med en jätte gammal killkompis jag inte sett på flera år...och jag ska överraskas imorn:):)

Sen har jag fått en del roliga sms ikväll....hehe...jag var tydligen ute o festade...haha...ja,folk har sett mig.tydligen..eller så e han bara full..
tycker jag e hemma i soffan o bloggar,men d e vad jag tror...



fick svar nu...jag har inte setts ute..d var ett sätt för han att prata med mig...naaaaaaa
han som aldrig messar mig...eller jo,men d e mer jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: