MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Förlovningsring

Kategori: Allmänt

Jag har 2 förlovningsringar. Varav den ena..den senaste fick åka ner i toaletten.
Jag höll i den hårt och tänkte på massa minnen,kysste den farväl och torkade mina tårar.Sen var det adjö.
Varför ha den o spöka,när jag aldrig mer kommer att bära den?

Hos pedagogen i måndags sa han att hur man än försöker...Det tar inte bara nån månad att komma över ett långt förhållande. Även om man gått vidare så finns minnerna kvar. Även om man skaffar sig en ny partner, försöker att förtränga det förflutna,så finns det kvar. Och det kanske stämmer...Inte tänkt så innan. Men han har nog rätt.
Det är ok att sörja o allt d där...Jag har nog förträngt för mycket...men d e så jobbigt när man tvingas träffas flera gånger i veckan,höras av på telefon....Saker och ting blir bara jobbiga. Och alla drömmar jag börjar få. väldigt jobbigt.

Kommentarer

  • Marc säger:

    HAn är klok din pedagog gumman !

    Det är sant allt han säger .. många minnen kommer alltid finnas där om än mer i bakhuvudet ... i ditt undermedvetna .. kanske ploppar dom fram då å då men kanske blir det mindre smärtsamt med åren .

    Mina har blivit det men det tar tiiiid ....



    Du kunde smält ner ringen å gjort något fint till Sessan istället :)

    Min kommer jag att göra det med .. nått till båda mina barn !



    Pöss på dig !

    2010-09-20 | 20:44:48
  • Anonym säger:

    Hej!!



    Problemet e att skulle jag smält ner den så skulle den finnas kvar iaf...fast i en annan form...men jag vill inte se den...alls..den gamla har jag inga problem med alls...det förhållandet slutade bra..inte som denna.

    2010-09-20 | 23:31:11

Kommentera inlägget här: