MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fördelen med höst o vinter

Kategori: Allmänt

Ok..jag gillar sol o sommar. Sitta på en uteservering i linne..slippa jacka på jacka,frysa..
MEN vinter o höst har 2 fördelar:

fast d e bara ena som gäller för mig just nu...

1-Tända ljus...Jag e besatt av ljus...e d kallt har jag massor tända,o även min fina brasa:) ME LOVE
2-Ligga framför tvn o mysa,kolla film o dricka varm chokölää...


Sen e väl resten nackdelar då:(

Ja,jag har många tankar...därav allt skrivande...vilket e en terapi i sig. Min terapeut beundrade mig för detta...att jag har hittat ett sätt att bearbeta saker. Så alla de som tycker att jag skriver skit eller ointressanta saker..Tvingar jag nån att läsa?
Ja,mitt liv är ju inte intressant nånstans. Mer tragisk. men jag skriver för MIN egen del.
Sen om DU läser det eller inte är väl upp till dig. Men klaga fan inte...

Dax för Heil Hitler (Allå Allå)
Sen gonatt....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: