MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ex

Kategori: Allmänt

Så har ett gammalt ex blivit singel efter ett lyckligt förhållande...hoppas fan inte han hamnar i skiten igen...för jag bryr ju mig om alla för mycket.

Nu ska jag nana...har ju 30h sömn att ta igen...
Sen hämta bilen:)
Åh,min underbara bil....drömde en mardröm om henne...fan vad jag lipade...
Kär i min lilla bil...måste vara kär i nåt här i livet....
Måste få den färdig pimpad me...hoppas Lammet kan hjälpa mig:)
Eller pimpad o pimpad..."Dekorerad" tyckte han....Muhahaa

Längtar till lördag:) O torsdag,då jag ska få en egen tårta:) För jag fyller ju åååår....22 blir jag.
Vill till ullared me på torsdag...
Och jag vet inte om jag ska börja jobba nästa måndag...Arbetsförnedringen e ju långsamma...o jag måste ju ha klart alla pappaer tills jag börjar.Pengar mm...och det händer ju NOLL.

Undrar vad jag ska göra ikväll...Hmm....ska höra om jag kan fika hos nån:)
Känner för att dra till landet snart me....i skogen...orka stan nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: