MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

:)

Kategori: Allmänt

Har varit en toppen lördag kväll ute. Sticky o Rb..mitt gamla gäng var oxå där...iaf halva...skitkul att se grabbarna. Har fått en del beröm för olika saker. TonA fyllde år igår oxå.Vi e ju ovänner,men jag gjorde som jag gjorde för Ptr. Fick Rb att stänga av musiken o jag o 5 till sjöng för honom. Herre...han var ganska tårögd.Så skönt att se nån glädjas så mycket. Han var chockad o tårögd. Sen fick jag en kram. Blev glad...för vi e som sagt ovänner.Men d gjorde ganska mycket...fick ett leende.
Mailade Ptr o bad om ursäkt me...för jag har betett mig dumt,ja...erkänner d..får nog inget svar tbx.Men jag har iaf bett om ursäkt.
Idag kom Sessan o vad jag o exet har skrattat.Hon e för söt...o så rolig.Herre...o vi har skapat denna lilla varelse. E stolt.

Undrar vad jag ska hitta på nästa vecka...passa på att träffa vänner innan man ska börja jobba...o lite mys på d:) Sen om 2v ska jag o Kristian ev ut o plocka svamp eller fiska...
Sen nästa söndag ska jag dra till Macro:) Söndag-tisdag..Ska bli nice:) Långt att köra,men d blir nog bra.
Tills dess hoppas jag att alla mina bildelar har kommit så jag har stylat klart bilen.Dock behöver jag nån som e bra på bil el...Hmmmm....

O Sebbe har fått barn..herre...blev chockad.
Pluss så fick jag en del roliga sms...haha...Varför vill killar vara otrogna?? Gör slut ist!

Ne,dax att nana..om d nu går...en viss varelse snarkar ju så taket vibrerar...Hon fick somna på soffan...jag klarar inte av skrikandet idag.
Tycker så synd om AK..kommer hem från en semester o får bara skit.Men d kommer att ordna sig.Det vet jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: