MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

......

Kategori: Allmänt

Gillar inte när folk skäller ist för visa tacksamhem.Jaja...Man kan välja sina ord....Jag ställer alltid upp...


Igår var jag hos Ray. Tog bilen till slut.Mycket mycket trevligt. Han fick mig att lipa på bussen....Fick fina mess:)
Sen drog jag t RB..mötte upp Emma o hängde.Träffade Joj o Gry me. Ni e så fina ni två!! Blev bjuden på deras fest om 2v.Sen har jag fest veckan efter...
Vid 2 blev jag upphämtad utanför rb o drog hem. Tack P!!:) var konstigt att komma hem o ingen hund vid dörren...jag letade faktiskt i 1minut..haha..så e d när man haft hund i hemmet.

Idag fick jag ta bussen t frölunda o hämta Shaja...Herre vilka hus de har byggt på Eriksberg. Kändes som att jag befann mig i Japan..helt otroligt.

Ne,äta klart sen nana..Ska vara i Majorna 7
Men först- 1L iskallt vatten

O efter Majorna ska jag tydligen ha fest hemma..haha..MANNEN ska sova över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: