MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ensammast i världen

Kategori: Allmänt

Pratar med en nära vän...om att jag känner mig ensam...då svarade hon:

......................................................................................................

ӜƷmsevl.blogg.seƸӜƷ säger (22:42):

jag känner mig bara ensammast i världen

Mar säger (22:42):

Men du har ju nästan alltid nån hos dig ju

ӜƷmsevl.blogg.seƸӜƷ säger (22:43):

ja,precis

d e väl därför

Mar säger (22:43):

Mmm .. men var gald att du oftast slipper vara ensam

............................................................................................................





Ja....jag borde väl sluta tänka så...

Kommentarer

  • Mar säger:

    Ja man kan känna sig ensam fast man alltid har nån hos sig min vän men du har tur att ha vänner runt dig .. jag sitter verkligen HELT ensam när jag är ensam .. ibland är det jobbigt och ibland njuter jag av min ensamhet ... men det sista har varit tufft det vet du ...

    Massor av kramar till dig ! Pöss

    2010-09-17 | 21:30:29
  • NB säger:

    Älskar dig såååååå!!

    2010-09-18 | 16:13:28

Kommentera inlägget här: