MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

En Separation

Kategori: Allmänt

Kan ju inte flytta...fan...fan fan...ne,kan inte göra d mot Sessan..Går inte.Får vänta iaf 6månader innan d kan hända.Fan fan...2 flytt o en separation plus en ny människa har hon fått erfara på kort tid.SÅ ne..d kommer inte på tal. Fan...jag får lida...Jag får gå hos psykolog för jag håller på att bryta ihop ibland. Men detta var normalt..som tur e...ganska förståeligt.. Det e 3 saker som gör d hela jobbigt:
Skrik vid sovande, rop efter pappa,o när jag mottar henne efter en vecka kan hon titta på mig som att hon inte vet vem jag är...o allt pendlande. Fruktansvärt jobbigt...BIF sa att man egenltigen inte ska köra varannan vecka första tiden,utan man brukar säga 2-3 dagar. hade jag ingen aning om...Men men...jag kan inte göra nåt iaf...för jag gör inget fel alls. Kändes länge som att jag var boven,en dålig mamma...
Nattandet går fortfarande DÅLIGT. herre vilken kväll jag hade. Svinjobbigt. Fått tid till BIF nu iaf...Härligt.
SÅ jag får inte flytta eller skaffa kille..eller skaffa får jag ju göra,men inte presentera henne för honom.
På ca 6månader som de säger. Man ska vänta ca 6månader innan man presenterar en ny partner för ens barn.

Finns vissa människor som presenterar sina nya för sina barn ganska fort..o så skiter sig förhållandet efter nån vecka eller månad..och där sitter ungen o har börjat gilla den nya partnern...o så kommer partner nr 2,3,4,5,...ja..d e fan inte sjusst mot ens barn.Så jag börjar förstå 6månaders regeln. Så jag får ha min kille varannan vecka...blir nog bra.

Ja,d e mycket med barn just nu...allmänt..Och folk som inte har barn har svårt att sätta sig in i dessa situationer har jag märkt. De ser d hela på ett helt annat sätt. Eller folk som inte lever just detta liv,men har barn o partner. Ja...blir nog bra,bara jag får hjälp hur jag ska göra.

Blev inte mycket tv tittande...hehe..ne,blev kvälls samtal med vänner ist...o massa kvällsmackor med leverpastej o gurka..Mums.Imorgon ska jag t stan o fixa lite ärenden, sen träffa Jan o kanske Ak.
Fått höra en del om Jan som jag måste få höra själv...*tycka synd*
Och på fredag bor jag i hus...shit vad tiden går fort..trodde d var om flera månader...men ne..fredag...ska bli nice...stort hus för mig själv.

Natt...Xxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: