MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

En mammas bekännelse

Kategori: Allmänt

Talade med fostermamma i telefon. Aina.
Vi pratade om allt möjligt och till slut pratade vi om varannan vecka grejen med barn. Kom ihåg att jag vid det tillfället stog i en lång koridor i ett fint Rikemanshus,där varenda andetag ekade. Men fan vad jag garvade...
Hon:

Kommer ihåg en gång när mina barns pappa tog ungarna på en lång resa. Där satt jag hemma. Ensam.Orkade inte laga mat,jag hade ju ingen att laga till...Saknade mina små så enormt. Speciellt första dagen. Sen gjorde jag lite små saker men saknade de iaf.
Och när de väl kom hem undrade jag:
"hur fan kunde jag sakna de??Kan inte e åka iväg igen"

Haha...klockrent....d e ju så d e...men klart man älskar de....har inget med det att göra.


nu har jag mumsat i mig marängtårta...var inte ens gott...e inte sötsugen alls...o så ska man äta tårta imorgon igen...överaskningstårta,som jag inte vet nåt om..haha...Och på fredag e jag bjuden till min andra bästis...de ville oxå fira mig...naaaaaa...man blir ju så glad....

Idag har jag gjort det otänkbara:Köpt 4 böcker. En som jag fastnade för mest i tidningen MISSTÄNKT.
Brott vi minns. Eftersom jag är så enormt fascinerad av mord och mördare blev jag glad när jag såg att denna bok existerade. Eller ja...den kom precis ut.
Igår läste jag om Zodiak mördaren..Jävla poliser som inte får fast en mördare med 10000 spår framför sig...
Sen blev det 3 böcker till:




High Voltage Tattoo

Klitty och da Vinci-kådisen : den fjärde Klittyboken

Att älska som en porrstjärna - en sedelärande berättelse

Och ikväll ska jag läsa ut min Dygnkåta bok...läste ju igenom halva boken igår..Helt imponerande...Jag kan läsa! 32 bast o JAG KAN!!
Haha...hoppas d håller i sig...vill iofs mest läsa om mord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: