MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Det slutade med

Kategori: Allmänt

att jag drog ut själv...satt där med min öl o var ledsen...satte mig vid ett bord o ringde Ray...fick lite tröst.Sen satte sig Alex med 2 fjortisar (killar..varav den ena var nog den mesigaste personen jag har mött) brevid mig..hade skit kul.Sen kom fler o fler jag kände. Lammet var oxå där...
och ja....hmm...jag vet inte...
Fick mig en massa shottar igår..gratis..herre...Dumma Mackan..
o varför går tiden så jävla fort när man har kul??
Slutade med att jag hamnade hos världens snyggaste man...
Och fanskapet väcker mig 10 o säger att han måste dra...vad fan..jag var svintrött...Full på vagnen,köpte sushi,mötte Mona...sen hem,käka o sova. Nu ska jag till Sam...tror jag...o var e hunden? Hon skulle lämnas idag...suck...
Kul att många kommer på min fest om 2v:) blir nog bra d..
Imorgon ska jag ta en öl med en gammal vän,men innan drar jag hem till Matte o Mona o dricka kaffewhisky:) hehe

De försöker para ihop mig med en konstig sak...haha...NEJ TACK...Hoppas Kenta kommer dit o räddar mig lite.
Ne,ska på toa,ta ett bad sen drar jag nog hem t mannen...1h körning...usch...

o så fick jag ett roligt sms inatt..haha...sex sex sex...börjar känna mig som en jag vet inte vad...killar e roliga...otrogna svin


Och på tisdag baby! Då kommer jag!!!!!!:) Ska ända till jönköppe..fixa mitt hår..ska ha hårförlängning igen...d var ett tag sen nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: