MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Beröm o ungern

Kategori: Allmänt

Idag blev jag smått glad...var på min KBT...o fick beröm för att jag fattade sakerna så lätt...hon sa att de flesta patienter inte fattar vissa innebörd i en viss läxa jag fick till nästa gång. Och spec inte efter att jag bara har fått sova 2h imorse....hon ger mig så mycket beröm så jag vet inte var jag ska ta vägen.

Och förståelse.

(Sex på tv...hah..kanal5)

Blev distraherad där...var var jag??

hmm..just d..
Efter kbt hämtade jag Sessan o drog till Bäckebol..IGEN...o handlade lite på Coop...strosa runt där ett tag.
Sen hem o åt o mös.
Och funderade....o jag e ju skitzo....som förstör...Men d blir nog bra.

Frågade AnnSofie om Ungern o vi ska nog åka i November...JIHAAA...mycket resande d blir för mig...just i november....o jag som ska jobba...får nog komma överens med chefen.
Men jag tänkte vi bara skulle vara där i 4 dagar..Hon jobbar ju så pass mycket ändå.

Och så fick jag en fin pre-present..HELENA ska ev komma till min födelsedagsfest...Jag blev såååå glad...
Hon ville stanna 4 dagar så vi skulle hinna prata o umgås...Ne,d var riktigt kul. Förlovad med en 20åring..Inne d där nu...Men de e så lyckliga ihop så jag e bara glad. Och hon e lika gammal som mig. Ålder har ingen betydelse.

Fick idag ett roligt telefonsamtal.Min fostermamma. lika rolig som alltid. Tar vårt konversation i nästa inlägg.
Sen fick jag ett hemligt samtal. Svarade ej. Personen pratade in på tel.svararen. Blev lite nervös..o undrade vem fan d kunde vara...
MIN MOR...hon lever o mår bra..PHU...
Tur för henne...O snart e hon hemma...O när hon-divan-väl e hemma kommer hon nog att uppskatta hennes turkosa toalett....(ni som vet,ni hajjar)

Firade min dag idag med 5bitar sushi. Fan vad gött....Tänk det som jag en gång spydde ut,började jag sedan älska. Folk har svårt att förstå det där...men jag kan säga som så:
Första gången du rökte/snusade...Var d gott?? Ne..just d...o ändå fortsatte du o älskade d..
Börjar fan sakna lammet...hmmm...jag e skitzo....jag vet ju nada om nåt..bara antar en massa..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: